بخشنامه تامين اجتماعی با موضوع مشوق های حمايت از توليد در سال ١٤٠٢

بخشنامه تامین اجتماعی با موضوع مشوق های حمایت از تولید در سال جاری اعلام  شد.

به گزارش پایگاه خبری اتحادیه چاپخانه داران تهران،متن بخشنامه تامین اجتماعی به این شرح است:

احتراما به پیوست بخشنامه 2025/1402/1000 مورخ 31/02/1402 حوزه معاونت بيمه اي سازمان تامين اجتماعي با موضوع ” مشوق هاي حمايت از توليد و ايجاد اشتغال در سال 1402 به منظور بخشودگی جرائم بیمه ای “ جهت استحضار ارسال مي گردد

به آگاهی می‌رساند؛ به منظور حمایت از تولید و اشتغال و در راستای اجرای بخشنامه مشوق بیمه ای سازمان تامین اجتماعی واحدهای صنفی و بنگاه‌های کوچک و متوسط در صورت پرداخت بدهی های معوقه خود یا توافق با شعب سازمان تامین اجتماعی در مورد پرداخت اقساطی حق بیمه از بخشودگی جرایم بیمه برخوردار خواهند شد.

چنانچه کارفرمای مشمول، این بدهی را در ۱۲ قسط و به موقع پرداخت کند از ۱۰۰ درصد معافیت جرایم و در صورت تمایل به پرداخت در مدت زمان بیشتر به تناسب تا میزان ۵۰ درصد بخشودگی جرایم بهره مند خواهد شد.

همچنین کارفرمایان کارگاه های یاد شده،، برای برخورداری از تسهیلات مزبور و به منظور تعیین تکلیف بدهی های قطعی شده مطابق قوانین باید از ابتدای خرداد ماه و حداکثر به مدت سه ماه نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir اقدام کنند.

لازم به ذکر است با توجه به تسهیلات فراهم شده در ارائه خدمات غیر حضوری، ارائه درخواست کارفرمایان متقاضی صرفاً به صورت غیر حضوری امکان پذیر خواهد بود.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *