توصیه سخنگوی کمیسیون حل اختلاف به صنف چاپ

سخنگوی کمیسیون حل اختلاف اتحادیه چاپخانه داران تهران به صنف چاپ توصیه کرد پیش از بستن قرار داد های بزرگ با اعضای کمیسیون حل اختلاف مشورت کنند تا دچار گرفتاری نشوند.

هاشم احمدی، سخنگوی حل اختلاف اتحادیه چاپخانه داران تهران در گفتگو با پایگاه خبری اتحادیه چاپخانه داران تهران، با بیان اینکه به همکاران صنفی خود توصیه می کنم در قراردادهای بزرگ که نیاز به برررسی و مطالعه بیشتر دارد، با اعضای کمیسیون مشورت کنند؛ گفت:  بیشتر پرونده هایی که در کمیسیون حل اختلاف داشتیم؛ مربوط به قراردادهایی بوده که طرفین به دلیل کم آگاهی و ناآگاهی، مواردی را قید کردند و یا قید نکردند که منجر به گرفتاری و دردسر پس از تحویل کالای چاپی شده است.

وی افزود: در سال 1401، از 189 پرونده ورودی به کمیسیون حل اختلاف، 89 پرونده طی 38 جلسه مورد بررسی قرار گرفت که همگی منتج به صلح و سازش طرفین شد.

به گفته احمدی 100 پرونده باقیمانده به دلیل اینکه فاقد مجوز از دفاتر رسمی بودند، مورد بررسی قرار نگرفتند و از دستور کار کمیسیون خارج شدند.

سخنگوی کمیسیون حل اختلاف با تشکر از از زحمات اعضای کمیسیون حل اختلاف نیز اظهار داشت: در این فرصت از زحمات اعضای محترم کمیسیون حل اختلاف، آقایان اسدالله سرشار، حسین اسکویی، حامد مدنی و امین دشتبانی که در سالی که گذشت ( 1401) بدون  هیچ گونه جهت گیری و جانب داری به بررسی پرونده ها و حل اختلافات طرفین (خواهان و خوانده) پرداختند؛ تشکر و قدردانی کنم.

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *