دست دولت در جیب مردم است+ ویدیو

مدیر چاپ 128 با بیان اینکه تامین اجتماعی با هدف تامین مالی دولت، دست در جیب مردم می کند، گفت: مشکلات فعلی، نتیجه این است که دست دولت در جیب مردم است!

به گزارش پایگاه خبری اتحادیه چاپخانه داران تهران، احمد فروزیده، مدیر چاپ ۱۲۸ در دیدار با رئیس کمیته راهبردی اصناف در دفتر معاونت ارتباطات ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بخش بزرگی از مشکلات فعلی ناشی از این است که دولت برای تامین بودجه سالیانه خود دست در جیب مردم و فعالان اقتصادی می کند.

وی افزود: این گونه به نظر می رسد که سازمان تامین اجتماعی، گمرک و … با بی قانونی برای بنگاه ها و فعالان اقتصادی مشکل درست می کنند؛ در حالی که اینطور نیست و آنها با چراغ سبز دولت‌ها و با هدف تامین منابع مالی برای آنها، دست در جیب فعال اقتصادی کرده و بر آنها فشار وارد می کنند.

فروزیده با بیان اینکه متاسفانه شاهد هستیم به همان اندازه که منابع مالی دولت محدود تر می شود به همان هم میزان فشار مالی بر بنگاهها و فعالان اقتصادی از سوی تامین اجتماعی، گمرک و… بیشتر می شود، اظهار داشت: علت افزایش هزینه های تولید و فعالیت‌های مولد در کشور همین سیاست دولت برای تامین بودجه سالیانه خود است. در واقع دولت ها با هدف تامین بودجه خود هر سال بیشتر از سال قبل به سمت اقتصاد واردات محور و دوری از اقتصاد صادرات محور حرکت می کنند.

به گفته این فعال صنعت چاپ، منشاء اقتصاد واردات محور و علت اصلی مانع‌تراشی ها برای اقتصاد مولد، رانت و فساد گسترده در دولت ها می باشد.

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *