فراخوان برای بارگذاری نظرسنجی مزد 1402

معاونت روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد همانند سال گذشته نسبت به جمع آوری اطلاعات مزدی به صورت مجازی از طریق سامانه “نظرسنجی مزد ۱۴۰۲” اقدام نماید.

به گزارش  پایگاه خبری اتحادیه چاپخانه داران تهران، معاونت روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد، در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و تسهیل در جمع آوری آمار مربوط به وضعیت پرداخت های واحدهای مشمول قانون کار در هنگام تصمیم گیری های مزدی توسط شورای عالی کار، همانند سال گذشته نسبت به جمع آوری اطلاعات مزدی به صورت مجازی از طریق سامانه “نظرسنجی مزد ۱۴۰۲” اقدام نماید.

این معاونت با انتشار اطلاعیه ای از واحدهای کارگری مستقر در استان‌های سراسر کشور خواست با مراجعه به سامانه نظرسنجی مزد 1402 به نشانی الکترونیکی https://mozd.mcls.gov.ir  نسبت به ورود اطلاعات مربوط اقدام کنند.

متن اطلاعیه معاونت روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به این شرح است:

با درود
به آگاهی می‌رساند؛ معاونت روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و تسهیل در جمع آوری آمار مربوط به وضعیت پرداخت های واحدهای مشمول قانون کار در هنگام تصمیم گیری های مزدی توسط شورای عالی کار، همانند سال گذشته نسبت به جمع آوری اطلاعات مزدی به صورت مجازی از طریق سامانه “نظرسنجی مزد ۱۴۰۲” اقدام نماید.

به همین منظور ضروری است واحدهای صنفی برای تکمیل فرم اطلاعات وضعیت پرداخت‌ها و ساختار نیروی کار در سال ۱۴۰۲ به سامانه نظرسنجی مزد ۱۴۰۲ به نشانی الکترونیکی https://mozd.mcls.gov.ir
مراجعه و با استفاده از راهنمای تکمیل اطلاعات”وضعیت پرداخت‌ها و ساختار نیروی کار در سال ۱۴۰۲” که در سامانه پیشتر گفته شده، بارگذاری شده است، نسبت به ورود اطلاعات مربوط اقدام نمایند.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *