مطالبه گر به حق صنف چاپ بودم و در این راه حرفهای زیادی شنیدم

رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران گفت: در طول دوره فعالیتم در اتحادیه، مطالبه گر به حق صنف چاپ بودم و در این راه حرفهای زیادی شنیدم.

احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران در گفتگو با پایگاه خبری اتحادیه چاپخانه داران تهران با بیان اینکه از روزی که وارد اتحادیه چاپخانه داران تهران شدم، سعی کردم مطالبه‌گر حقوق صنف باشم؛ گفت: برای مطالبه حقوق صنف چاپ، دوندگی‌های زیادی کردم، حرف‌های زیادی مبنی بر اینکه  دنبال تنش هستم و… شنیدم.  متاسفانه این حرف‌ها را بیشتر از متولی صنعت چاپ شنیدم.

وی افزود: من می توانستم مطالبه گر حقوق صنف چاپ نباشم و شاید هم خیلی عزیز شمرده می شدم.  ولی با وجود تمام این مسائل، به لطف خدا توانستم قدم‌های مثبتی بردارم. یکی از کارهای مثبتی که انجام شد تحقق مطالبه به حق شما، یعنی انتقال چاپ دیجیتال به زیرمجموعه اتحادیه چاپخانه داران بود که البته این مهم با حمایت وزارت صمت انجام شد.

 

به گفته ابوالحسنی، یکی از تلاشهایی که اتحادیه در طول سه سال و نیم گذشته انجام داد، جلب توجه سازمان ها و نهادهای دولتی به جایگاه صنعت چاپ بود. من سعی کردم سازمانها را نسبت به نقش و جایگاه بی نظیر چاپ در اقتصاد آگاه کنم و در این تلاش کاملا موفق بودم.

 

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *