اتحادیه بزرگتر ندارد؛ اظهارات نسنجیده ای که حاکی از عدم شناخت صنف چاپ است

رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران در واکنش به برخی اظهارات نسنجیده ای که در مورد جایگاه اتحادیه بیان شده، گفت: گوینده این سخن نه جایگاهی در اتحادیه چاپخانه داران دارد و نه صنعت و صنف چاپ را، به درستی می‌شناسد.

احمد ابوالحسنی در گفتگو با پایگاه خبری اتحادیه چاپخانه داران تهران با اشاره به برخی اظهارت نسنجیده ای که درباره جایگاه اتحادیه بیان می شود؛ گفت: این روزها شنیده شده که گفتند: اتحادیه چاپخانه داران بزرگتر ندارد!!اینکه مبنای این حرف چیست من نمی‌دانم. ولی این را می‌دانم که گوینده این سخن نه جایگاهی در اتحادیه چاپخانه داران دارد و نه صنعت چاپ را، به درستی می‌شناسد.

 

وی افزود: اگر اتحادیه چاپخانه داران بزرگتر نداشت، امروز این جایگاه را نداشت. مگر نه اینکه برای نخستین بار به خاطر حمایت از صنعت چاپ و اتحادیه چاپخانه داران تهران هیچ یک از روسای اتحادیه‌ های چاپ سراسر کشور در آیین پایانی جشنواره اخیر حضور نیافتند.وقتی بخاطر استقلال در تصمیم گیری ها و به ویژه در رابطه با همین جشنواره صنعت چاپ، کسی از چاپخانه داران شرکت نمی‌کند، معنایش این است که اتحادیه چاپخانه داران بزرگتر دارد.

ابوالحسنی در ادامه اظهار داشت: عزیزی می گفت، اگر از حضور چاپخانه داران در جشنواره، مسابقه عکاسی برپا می شد؛ گمان نمی‌رفت کسی برنده جایزه شود چرا که غیر از افرادی که برای دریافت جایزه در جشنواره شرکت کردند و تعداد انگشت شماری که از مخالفان اتحادیه هستند، چاپخانه دار دیگری را در میان حاضران نمی یافتی که از او عکس بگیری.

وی گفت: اگر امروز شاهد استقلال در تصمیم گیری ‌های اتحادیه هستید به خاطر این است که اتحادیه بزرگتر دارد و به بزرگترهای خودش افتخار می‌کند. به طور قطع؛ اگر اتحادیه چاپخانه داران بزرگتر نداشت؛ نمی‌توانست مراسمی برگزار کند که هزینه‌اش برابر با کل بودجه دفتر چاپ در وزارت ارشاد باشد. پس اتحادیه چاپخانه داران بزرگتر دارد و من نیز به نشانه احترام، دست این بزرگترها را می‌بوسم.

دوشنبه، هفتم اسفند ۱۴۰۲

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *