اتاق بازرگانی آلمان خدمات بازرگانی به چاپخانه داران ارائه می دهد + ویدئو

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان از ارائه طیف وسیعی از خدمات بازرگانی و تجاری به چاپخانه داران خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم نامه ‌ای که با اتحادیه چاپخانه داران منعقد کردیم، خدماتی را به صورت ویژه به اعضای اتحادیه چاپخانه‌داران ارائه می دهیم.

شاهین اصغری، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان در گفتگو با پایگاه خبری اتحادیه چاپخانه داران تهران با بیان اینکه بنا داریم، طیف وسیعی از خدمات بازرگانی و تجاری را به چاپخانه داران ارائه کنیم؛ گفت: در دوره جدید هیات رئیسه اتاق ایران و آلمان که چهار ماه پیش با حضور بزرگان صنعت، معدن و تجارت ایران و همچنین فعالان آلمانی تشکیل شد، یکی از برنامه‌های ما این بوده که با تشکل‌های بخش خصوصی به ویژه اتحادیه ها و اتاق های بازرگانی، ارتباط خوبی را برقرار کنیم تا به این وسیله، خدمات اتاق ایران آلمان را برای فعالان اقتصادی کشور گسترش دهیم و در پرتو این همکاری ها، بتوانیم نقش مثبتی را در اقتصاد میان ایران و آلمان ایفا کنیم.

وی افزود: در این ارتباط، چندی پیش مذاکرات موفقی با اتحادیه چاپخانه داران تهران داشتیم که نتیجه مذاکرات، منتج به تفاهم نامه ای میان اتاق ایران و آلمان و اتحادیه چاپخانه داران تهران شد. در واقع امضای این تفاهم‌نامه، شروعی برای همکاری‌های مشترک اتاق بازرگانی ایران و آلمان با صنف چاپخانه داران خواهد بود.

شروعی برای گسترش همکاریها با صنف چاپ
به گفته اصغری با توجه به اینکه اتاق ایران و آلمان طی سالیان گذشته خدمات گسترده ای را به اعضای خود ارائه داده است، از این رو تلاش داریم بر اساس تفاهم نامه ‌ای که با اتحادیه چاپخانه داران منعقد کردیم، خدماتی را به صورت ویژه به اعضای اتحادیه چاپخانه‌داران ارائه دهیم تا این شروعی باشد برای گسترش همکاری‌های اتاق با صنف چاپخانه‌داران.

ارائه طیف وسیعی از خدمات اتاق آلمان به چاپخانه داران
رئیس اتاق بازرگانی ایران و آلمان با اشاره به مفاد تفاهم نامه یاد شده، اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه، طیف وسیعی از خدمات مانند ارائه مشاوره های بازرگانی برای یافتن شرکای تجاری و ارتباط گرفتن با مجموعه‌های آلمانی را به چاپخانه داران ارائه دهد.

وی ادامه داد: همچنین اتاق بازرگانی ایران و آلمان در موضوعات حقوقی هم می تواند خدمات مناسبی به اعضای صنف چاپخانه داران ارائه دهد. برای نمونه، زمانی که مشکلاتی میان طرفین تجاری ایران و آلمان پیش می‌آید، اتاق می‌تواند حمایت‌های خوبی از اعضای صنف چاپ داشته باشد.

به گفته اصغری، اعزام هیات ‌های تجاری و نمایشگاهی به کشور آلمان، یکی دیگر از خدماتی است که اتاق می‌تواند به اعضای صنف چاپخانه داران ارائه دهد. با توجه به اینکه نمایشگاه دروپا در شهر دوسلدورف را در پیش داریم، تلاش می کنیم هماهنگی‌های لازم برای اعزام هیات های تجاری و نمایشگاهی را به نمایشگاه دروپا به عمل آوریم و قرار ملاقات‌هایی با طرف های آلمانی در حاشیه نمایشگاه را، برنامه ریزی و زمینه سازی کنیم.

چهارشنبه، نهم اسفند 1402

 

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *