ثبت نام از متقاضیان دریافت زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

اتحادیه چاپخانه داران تهران از متقاضیان دریافت زمین در شهرک های صنعتی استان تهران، ثبت نام به عمل می آورد.

 

به گزارش پایگاه خبری اتحادیه چاپخانه داران تهران، در پی امضای تفاهم نامه واگذاری زمین در شهرک های صنعتی که بین اتحادیه چاپخانه داران تهران و شرکت شهرک های صنعتی استان تهران انجام شد، اتحادیه از متقاضیان استقرار در شهرک های صنعتی، ثبت نام به عمل می آورد.

متن اطلاعیه ای که اتحادیه چاپخانه داران تهران، به این منظور منتشر کرده، به شرح زیر است:

اعضای محترم صنف چاپخانه داران تهران

سلام و درود
چنانچه پیش از این به آگاهی اعضای محترم رسید، تفاهم نامه واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی بین اتحادیه چاپخانه داران تهران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران به امضا رسید.

لازم به یادآوری ست؛ با اینکه صنف چاپ در اولویت ۲۳ واگذاری قرار داشت، اما با رایزنی های رئیس اتحادیه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، این مهم به انجام رسید.

خوشحالیم، به اطلاع اعضا برسانیم، با پیگیری‌های صورت گرفته، شهرک های صنعتی قرچک واقع در جنوب شرقی و ملارد در غرب تهران، دو شهرک صنعتی هستند که امکان واگذاری در آنها فراهم شده است.

از این‌رو مدیران چاپخانه ها، چنانچه متقاضی استقرار واحدهای چاپی خود در دو شهرک صنعتی یاد شده هستند؛ می‌باید، درخواست خود را مطابق فرم تکمیل و پس از امضا و ممهور کردن به مهر چاپخانه خود تا تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۶ تحویل روابط عمومی اتحادیه چاپخانه داران داده و رسید دریافت کنند.

بدیهی ست؛ با توجه به کثرت متقاضیان زمین از سایر صنوف و صنایع و حفظ اولویت صنف چاپ و با نظر به محدودیت زمین های قابل واگذاری، اولویت با درخواست‌هایی است که زودتر در روابط عمومی ثبت شود.

لازم به ذکر است؛ پس از جمع آوری درخواست‌ها، اتحادیه در اولین فرصت، با حضور مدیران شهرک، در خصوص ویژگی‌های هر یک از شهرک‌ها، شرایط واگذاری، قیمت زمین و چگونگی پرداخت، نشستی برای متقاضیان برگزار خواهد کرد.

 

به امید آینده‌ای روشن و پرافتخار برای صنعت چاپ کشور

هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه داران تهران

 

 

پنج شنبه، 17 اسفند 1402

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *